Bc. Jakub Kubíček

Bakalářská práce

Změna marketingové strategie

Changing marketing strategy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá změnou marketingové strategie v rodinné firmě provozující fitness. Popisuje marketing, jeho vývoj a následně marketingovou strategii, jejíž metody jsou aplikovány v praktické části práce, kde je nejprve charakterizován podnik a jeho produkty. Dále zkoumá současný stav podniku za pomoci dotazníkové šetření a pohovorů. Cílem práce je vypracovat akční plán s nastavením …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the change of marketing strategy in a family company operating fitness. It describes marketing, its development and then the marketing strategy, the methods of which are applied in the practical part of the work, where the company and its products are first characterized. It also examines the current state of the company with the help of questionnaires and interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace