Bc. Jakub Kubíček

Bachelor's thesis

Změna marketingové strategie

Changing marketing strategy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá změnou marketingové strategie v rodinné firmě provozující fitness. Popisuje marketing, jeho vývoj a následně marketingovou strategii, jejíž metody jsou aplikovány v praktické části práce, kde je nejprve charakterizován podnik a jeho produkty. Dále zkoumá současný stav podniku za pomoci dotazníkové šetření a pohovorů. Cílem práce je vypracovat akční plán s nastavením …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the change of marketing strategy in a family company operating fitness. It describes marketing, its development and then the marketing strategy, the methods of which are applied in the practical part of the work, where the company and its products are first characterized. It also examines the current state of the company with the help of questionnaires and interviews …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2021
  • Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication