Role marketingového výzkumu v procesu budování značky – Bc. Martina Punčochářová
Bc. Martina Punčochářová
Diplomová práce
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
Role of Marketing Research in Process of Brand Building
Anotace:
Tématem této diplomové práce je značka, marketingové výzkumy a marketingové aktivity, tedy vše co souvisí se vznikem nového produktu a jeho přivedením na trh. Aplikační část se bude zabývat společností Staropramen a.s., konkrétně produktovou řadou Staropramen Cool. Tato práce popíše komplexní aktivity související s jejím vznikem.Abstract:
The topic of this dissertation is brand, marketing researches and marketing activities. Thus all connected with new product origin and its introduction to the market. It will be dealing with Staropramen a.s. company in practical part, with the Staropramen Cool product series in particular. This dissertation will describe complex activities related to its origin on this product portfolio.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nwxvw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil