Madina Ismailova

Master's thesis

The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing

Dnešní Význam Anti-zákonů v Luxusním Marketingu
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá antizákony luxusního marketingu, což je soubor manažerských principů shrnutých Kapfererem a Bastienem používaných ve strategickém marketingu. Anti-zákony byly vyvinuty během 90. let a začátkem 20. století. Cílem této práce je zhodnotit, zda jsou tyto protizákony relevantní v současném prostředí. Za tímto účelem práce identifikuje antizákony luxusního marketingu a analyzuje …more
Abstract:
This thesis deals with the anti-laws of luxury marketing, which are the set of managerial principles summarized by Kapferer and Bastien used in strategic marketing. The anti-laws were developed during the 90s and early 00s. The goal of this thesis is to evaluate whether these anti-laws are relevant in the current environment. For this purpose, the thesis identifies luxury marketing anti-laws and analyses …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 8. 2023
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Michaela Stránská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91061

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
International Business - Central European Business Realities