Madina Ismailova

Diplomová práce

The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing

Dnešní Význam Anti-zákonů v Luxusním Marketingu
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá antizákony luxusního marketingu, což je soubor manažerských principů shrnutých Kapfererem a Bastienem používaných ve strategickém marketingu. Anti-zákony byly vyvinuty během 90. let a začátkem 20. století. Cílem této práce je zhodnotit, zda jsou tyto protizákony relevantní v současném prostředí. Za tímto účelem práce identifikuje antizákony luxusního marketingu a analyzuje …více
Abstract:
This thesis deals with the anti-laws of luxury marketing, which are the set of managerial principles summarized by Kapferer and Bastien used in strategic marketing. The anti-laws were developed during the 90s and early 00s. The goal of this thesis is to evaluate whether these anti-laws are relevant in the current environment. For this purpose, the thesis identifies luxury marketing anti-laws and analyses …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2023
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Michaela Stránská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91061

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities