The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing – Madina Ismailova
Madina Ismailova
Diplomová práce
The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
Dnešní Význam Anti-zákonů v Luxusním Marketingu
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá antizákony luxusního marketingu, což je soubor manažerských principů shrnutých Kapfererem a Bastienem používaných ve strategickém marketingu. Anti-zákony byly vyvinuty během 90. let a začátkem 20. století. Cílem této práce je zhodnotit, zda jsou tyto protizákony relevantní v současném prostředí. Za tímto účelem práce identifikuje antizákony luxusního marketingu a analyzuje …víceAbstract:
This thesis deals with the anti-laws of luxury marketing, which are the set of managerial principles summarized by Kapferer and Bastien used in strategic marketing. The anti-laws were developed during the 90s and early 00s. The goal of this thesis is to evaluate whether these anti-laws are relevant in the current environment. For this purpose, the thesis identifies luxury marketing anti-laws and analyses …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91061
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2023
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Michaela Stránská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91061
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
Anna Tubert -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
Maria Dolgova -
Marketing luxusních značek
Milena Charvátová -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová