Peter Mikuš
Bakalářská práce
Facebook Marketing
Facebook Marketing of a Given Company
Anotace:
Tato práce se zaměřovala na vytvoření Facebook marketingového plánu pro nově zalo-ženou společnost. Práce se dělí na dvě základní části. První, teoretická část, je cílena na stručné poskytnutí potřebných informací pro pochopení marketingu na sociálních sítích ve všeobecnosti a konkrétně zaměřujících se na marketing na Facebooku. Jako zdroje pro tuto část byly použity knihy a vědecké články na internetu …víceAbstract:
This work focuses on developing a Facebook marketing plan for the recently found company. The work is split into two main parts. First one, the theoretical one aims to briefly give the necessary information about social media marketing in general and then further focuses on Facebook marketing, how it works and why it is important to use it. Sources for this part comes from both literature and online …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hwevd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Facebook Marketing
Peter Person -
Efectiveness of Facebook Advertising in the Context of a Small Manufacturer of Home Decorations
Michala Santusová -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
Analýza vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku podniku
Igor Ličko -
Návrh inovace reklamy e-shopu na platformě Facebook Business Manager
Ondřej Richter -
Facebook Marketing
Peter Person -
Facebook Marketing
Azur Bijedić -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal