Analýza nákupních a spotřebních zvyků – Jakub Morávek
Jakub Morávek
Bakalářská práce
Analýza nákupních a spotřebních zvyků
Analysis of the consumer behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních a spotřebních zvyků. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá teoretickou stránkou spotřebního chování a faktory, ovlivňujícími nákupní chování, druhá se věnuje vlastnímu výzkumu a výzkumu MML-TGI, které zkoumají nejčastější projevy nákupního rozhodování a chování.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the consumer behavior. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with the consumer behavior in the theoretical point of view and with the factors affecting it. The second part refers to author's and the MML-TGI research which analyse the most common signs of consumer's decision making and behavior.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26832
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Dagmar Skokanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26832
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Consumer behavior towards telemarketing
Tinatin Kharaishvili -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Michaela Vejsadová -
Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích
Marta Lisnycha