Komunikace značky na sociálních sítích – Bc. Jan Lesňák
Bc. Jan Lesňák
Diplomová práce
Komunikace značky na sociálních sítích
Communication of brand on social networks
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační strategii značky Vagón Café na sociálních sítích. Cíle bude dosaženo pomocí výzkumů na základě sekundárních a primárních dat. Teoretická část popisuje základní pojmy související s marketingovou komunikací. Dále se zaměřuje na marketingovou komunikaci na sociálních sítích a jejich výčet alternativ. Autor také vysvětluje problematiku kampaní, tvorbu obsahu …víceAbstract:
The aim of this master’s thesis is to propose the communication strategy for social media of trademark Vagón Café. The aim will be reached via researches based on secondary and primary data. The theoretical part describes basic terms related to marketing communication, furthermore it is focused on marketing communication of social networks and enumeration its alternatives. In this part, the author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/lssbl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Strategie marketingové komunikace Golfového resortu Jezera
Kamila Kočí -
Strategie marketingové komunikace pro startup
Ivana Štouračová -
Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích
Anna VOJÁČKOVÁ -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová
Jakub Krištof -
Strategie marketingové komunikace firmy Cosmetica Bohemica na sociálních sítích
Markéta Jarošová -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová