Bc. Jan Lesňák

Diplomová práce

Komunikace značky na sociálních sítích

Communication of brand on social networks
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační strategii značky Vagón Café na sociálních sítích. Cíle bude dosaženo pomocí výzkumů na základě sekundárních a primárních dat. Teoretická část popisuje základní pojmy související s marketingovou komunikací. Dále se zaměřuje na marketingovou komunikaci na sociálních sítích a jejich výčet alternativ. Autor také vysvětluje problematiku kampaní, tvorbu obsahu …více
Abstract:
The aim of this master’s thesis is to propose the communication strategy for social media of trademark Vagón Café. The aim will be reached via researches based on secondary and primary data. The theoretical part describes basic terms related to marketing communication, furthermore it is focused on marketing communication of social networks and enumeration its alternatives. In this part, the author …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/lssbl/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management