Fenomén opakovaně volajících na linku důvěry – Mgr. Bc. Veronika CHARVÁTOVÁ
Mgr. Bc. Veronika CHARVÁTOVÁ
Diplomová práce
Fenomén opakovaně volajících na linku důvěry
The Phenomenon of Repeated Callers to Helplines
Anotace:
Cílem této práce byla analýza fenoménu opakovaně volajících na linky důvěry se zaměřením na tři konkrétní pracoviště linek důvěry v Moravskoslezském kraji. Základem teoretické části bylo vymezení základních pojmů krizová intervence, telefonická krizová intervence, linky důvěry a jejich poslání. Dále jsme popsali poradenství a psychoterapii v souvislosti s psychoterapií po telefonu. V další kapitole …víceAbstract:
The aim of my thesis is an analysis of the phenomenon of repeat caller for crisis intervention. I focused on three specific centres providing crisis. The basis of the theoretical part was to define concepts such as crisis and crisis intervention, telephone crisis intervention, help line and their specific mission. Further we tried to describe counselling and psychotherapy in phone helpline specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2014
Zveřejnit od: 4. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHARVÁTOVÁ, Veronika. Fenomén opakovaně volajících na linku důvěry. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Telefonická krizová intervence a její využití ve Zlínském kraji
Simona Halaburková -
Telefonická krizová intervence pro seniory
Vilma JANOUŠKOVÁ -
Telefonická krizová intervence jako forma pomoci dítěti v krizové situaci
Eliška Menoušková -
Telefonická krizová intervence v souvislostech
Libor SECHOVEC -
Telefonická krizová intervence a podmínky pro její výkon v sociálních službách z hlediska vzdělání
Martina Lešáková -
Telefonická krizová intervence pro seniory
Natalie Friebelová -
Využití telefonické a chatové krizové intervence v praxi
Eva Kandarasová -
Proměna telefonické krizové intervence v ČR po začátku války na Ukrajině
Jakub Mothejl
Název
Vložil
Vloženo
Práva