Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně – Bc. Gabriela Pospíšková
Bc. Gabriela Pospíšková
Master's thesis
Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně
Marketing Plan for Urban Cycling Promotion in the City of Zlin
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zpracovat marketingový plán, který přispěje k naplnění specifických strategických cílů města Zlína v oblasti dopravy, kterými jsou mimo jiné optimalizace dopravní situace ve městě a podpora cyklistické dopravy. Práce začíná teoretickou částí. Druhá, praktická část, je rozdělena na analytickou část a projekt. Teoretická část obsahuje poznatky z odborné literatury týkající …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to prepare a marketing plan which will help to fulfill the specific strategic traffic goals of the City of Zlín. The thesis begins with a theoretical sec-tion. The practical section is divided into an analytical part of the marketing plan and the project part. The theoretical section contains findings obtained from the literature on re-gional and urban marketing, and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPÍŠKOVÁ, Gabriela. \textit{Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ophtle/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pospíšková, Gabriela. Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Současný stav cykloturistiky v Jihlavě a možnosti její propagace
Lada Slabá -
Zpracování studie proveditelnosti pro typové projekty - doprava v klidu
Aneta Tůmová -
Oceňování dopadů regionálních rozvojových projektů - doprava
Klára Nejezchlebová