Profesiogram sociálního pedagoga v mateřské škole – Martina Švandová
Martina Švandová
Bakalářská práce
Profesiogram sociálního pedagoga v mateřské škole
Professiogram of a Social Pedagogue in a Nursery School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vymezením profesního profilu sociálního pedagoga v mateřské škole. Teoretická část v první kapitole objasňuje využití profesiografie jako metody získá-vání systematických poznatků z oblasti řízení lidských zdrojů, která prostřednictvím profesiografických schémat předkládá popis činností, stanovení podmínek a požadavků na výkon konkrétních povolání. Druhá část se zaměřuje …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the definition of professional profile of social pedagogue in nursery school. The theoretical part of the first chapter explains the use of professiogram a method obtaining systematic knowledge in the field of human resources management, professiography schemes presenting description of activities, determining the conditions and requirements for the profession. Their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016
Zveřejnit od: 19. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Švandová, Martina. Profesiogram sociálního pedagoga v mateřské škole. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence sociálního pedagoga v teorii a praxi
Veronika WRÓBELOVÁ -
Kompetence sociálního pedagoga v teorii a praxi
Veronika WRÓBELOVÁ -
komunikační kompetence jako součást profesního profilu sociálního pedagoga
Klára SOUČKOVÁ -
Kompetence sociálního pedagoga ve vztahu k potřebám edukační praxe.
Dana KADEŘÁBKOVÁ -
Profesní kompetence sociálního pedagoga v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
Šárka Hlávková -
Osobnost sociálního pedagoga a jeho vychovatelské kompetence
Jiřina Pumprlová -
Sociální kompetence pedagoga v oblasti prevence rizikového chování u dětí
Pavlína Bergmannová -
Kompetence asistentů pedagoga a jejich vliv na postoje vůči žákům s postižením
Eva PÁTKOVÁ