Tereza KRÁLOVÁ
Bakalářská práce
Role důvěry při online nakupování
The role of trust during online shopping
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním důležitostí důvěry při online nakupování v České republice. Cílem je analyzovat nákupní chování spotřebitelů a navrhnout opatření, které mají potenciál zvýšit důvěru nakupujících. Formou dotazníkového šetření se zjišťuje, zda důvěryhodnost zákazníků ovlivňuje jejich nákup. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Práce se týká především elektronického …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the importance of trust in online shopping in the Czech Republic. The aim is to analyse consumer shopping behaviour and propose measures that have the potential to increase shopper trust. The form of a questionnaire survey is used to find out whether the trustworthiness of customers influences their purchase. The thesis is mainly concerned with e-business, commerce, factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁLOVÁ, Tereza. Role důvěry při online nakupování. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické podnikání v praxi
Kateřina ZELDOVÁ -
Komparace princpů elektronického podnikání v ČR a UK
Veronika Hamšíková -
Elektronické nakupování v České republice
Ondřej Mádr -
Elektronické obchodování v ČR
Darya Krauchanka -
Elektronické nakupování v podmínkách ČR
Huu Hoa Nguyen -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Modelování averze a kompromisů spotřebitelů k faktorům předkupního rizika na online trhu s použitým zbožím
Michael Adu Kwarteng
Název
Vložil
Vloženo
Práva