Generace X,Y,Z mezigenerační porozumění, komunikace, interakce – Pavla TAUŠOVÁ
Pavla TAUŠOVÁ
Bakalářská práce
Generace X,Y,Z mezigenerační porozumění, komunikace, interakce
Generation X, Y, Z intergenerational understanding, communication, interaction
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou mezi odlišnými generačními skupinami. Zaměřuje se na charakteristiku generačních rozdílů a jejích potřeb. Cílem práce je analýza, posouzení a následný návrh na co nejefektivnější formu komunikace ve společnosti. V první části práce jsou objasněny vlivy, které se vztahují k problematice určitých mezigeneračních skupin. Tyto informace a poznatky jsou dále …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with issues between different generational groups. It focuses on the characteristics of generational differences and the needs of each generation. The aim of the thesis is to analyse, assess and then propose the most effective form of communication in society. In the first part of the thesis, the influences that relate to the issue of certain intergenerational groups are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Sequensová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TAUŠOVÁ, Pavla. Generace X,Y,Z mezigenerační porozumění, komunikace, interakce. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta právnickáBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Multikulturní komunikace ve společnosti
Alina Spaskina -
Specifika komunikace ve stavebnictví a návrh její optimalizace ve společnosti OK Stavby s.r.o.
Denis Fefko -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podniková komunikace ve službách
Denisa Jarošová -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace ve společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Ortová