Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s. – Bc. Martina ROSINOVÁ
Bc. Martina ROSINOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.
Marketing management as one of tools for achievement competitive strength of the INSI INDUSTRIAL a.s. company
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s. V teoretické části je podrobně rozepsáno marketingové řízení a konkurenceschopnost. V praktické části je obsaženo představení firmy INSI INDUSTRISL a.s. a výrobního programu, analýza konkurenční strategie, tj. situace na domácím trhu, analýza konkurence, analýza vnitřního …moreAbstract:
The theme of this Bachelor thesis is the Marketing Management as one of tools achieve-ment of competitive advantage company INSI INDUSTRIAL a.s. In the theoretical part you can find what is marketing management and competitive advantage in detail. Content of the practical part contains information about company INSI INDUSTRIAL a.s., its pro-duction programme, analysis of competitive strategy, situation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2009
Identifier:
13341
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROSINOVÁ, Martina. \textit{Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Technology. 2009. Available from: https://theses.cz/id/oq1t2x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROSINOVÁ, Martina. Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.. Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 08. 2039
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of TechnologyBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Konkurenceschopnost podniku a jeho strategie
Kateřina Čubová -
Konkurenční strategie ve společnosti BeLenka s.r.o.
Veronika Szerudová -
Návrh konkurenční strategie vybraného podniku
Denisa Dražilová -
Zhodnocení konkurenceschopnosti a návrh konkurenční strategie podniku působícího na poli elektromobility
Michal Stanek -
Stanovení konkurenční strategie firmy SWS Slusovice
Zdeněk Ňorek -
Konkurenční strategie při vstupu podniku na zahraniční trh
Eliška Silná -
Konkurenční strategie firmy Kitl, s.r.o.
Klára Blažková