Genderová preference hraček ve volné hře dětí v mateřské škole – Adéla Vlčková
Adéla Vlčková
Bachelor's thesis
Genderová preference hraček ve volné hře dětí v mateřské škole
Gender preference of toys in free play of children in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko - empirický charakter. Cílem práce je zjistit, jaké jsou genderové preference dětí při výběru hraček ke hře a zda se vlivem učitelky na hru a výběr hraček dětí tyto preference mění. Teoretická část práce se zaměřuje na vývojová hlediska v genderové socializaci, vymezuje koncepty poukazující na genderové rozdíly při volné hře mezi chlapci a dívkami, a sumarizuje poznatky …moreAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The work aims to find out the gender preferences of children when choosing toys to play with and how does the influence of teacher impact these preferences. The theoretical part of the thesis focuses on developmental aspects in gender socialization, defines concepts pointing to gender differences in free play between boys and girls, and summarizes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vlčková, Adéla. Genderová preference hraček ve volné hře dětí v mateřské škole. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Postoj českých učitelů k výchově a vzdělávání na genderově neutrálních mateřských školách
Lucie Bergerová -
Implementace genderové problematiky do výuky
Lucie DAVIDOVÁ -
Genderové aspekty pedagogické komunikace na 2. stupni české základní školy
Lucie Vaďurová -
Vnímání genderových rolí a genderově citlivé výuky učiteli, sociálními pedagogy a rodiči
Silvie Hahnová -
Hra a hračka v edukaci dítěte v předškolním věku
Simona FREMLOVÁ -
Hra a hračka v životě dítěte v předškolním věku
Martina SLUŽY -
Hra a hračka v životě dítěte v předškolním věku
Veronika PFEILEROVÁ -
Hra a hračka v edukaci dítěte s mentálním postižením v předškolním věku
Šárka Kováčinýová