Genderová preference hraček ve volné hře dětí v mateřské škole – Adéla Vlčková
Adéla Vlčková
Bakalářská práce
Genderová preference hraček ve volné hře dětí v mateřské škole
Gender preference of toys in free play of children in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko - empirický charakter. Cílem práce je zjistit, jaké jsou genderové preference dětí při výběru hraček ke hře a zda se vlivem učitelky na hru a výběr hraček dětí tyto preference mění. Teoretická část práce se zaměřuje na vývojová hlediska v genderové socializaci, vymezuje koncepty poukazující na genderové rozdíly při volné hře mezi chlapci a dívkami, a sumarizuje poznatky …víceAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The work aims to find out the gender preferences of children when choosing toys to play with and how does the influence of teacher impact these preferences. The theoretical part of the thesis focuses on developmental aspects in gender socialization, defines concepts pointing to gender differences in free play between boys and girls, and summarizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vlčková, Adéla. Genderová preference hraček ve volné hře dětí v mateřské škole. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoj českých učitelů k výchově a vzdělávání na genderově neutrálních mateřských školách
Lucie Bergerová -
Implementace genderové problematiky do výuky
Lucie DAVIDOVÁ -
Genderové aspekty pedagogické komunikace na 2. stupni české základní školy
Lucie Vaďurová -
Vnímání genderových rolí a genderově citlivé výuky učiteli, sociálními pedagogy a rodiči
Silvie Hahnová -
Hra a hračka v edukaci dítěte v předškolním věku
Simona FREMLOVÁ -
Hra a hračka v životě dítěte v předškolním věku
Martina SLUŽY -
Hra a hračka v životě dítěte v předškolním věku
Veronika PFEILEROVÁ -
Hra a hračka v edukaci dítěte s mentálním postižením v předškolním věku
Šárka Kováčinýová