Postoje a motivace dětí a mládeže k atletice ve Frýdku-Místku – Mgr. Kateřina Klepáčová
Mgr. Kateřina Klepáčová
Diplomová práce
Postoje a motivace dětí a mládeže k atletice ve Frýdku-Místku
Attitudes and Motivation children and youth in Relation to athletics in Frýdek- Místek
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá postoji a motivací dětí a mládeže v atletickém oddíle TJ Slezan Frýdek-Místek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části autorka charakterizuje atletiku, a to jak obecně, tak ve Frýdku-Místku. Popisuje specifika vybraných věkových kategorií a dělí je dle atletické terminologie na přípravku, mladší žactvo, starší žactvo a dorost. Definuje …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the attitude and motivation of children and youth in the athletic club of TJ Slezan Frýdek-Místek. The thesis is dividend into the theoretical and practical part. In the theoretical part the author characterizes athletics in general as well as in Frýdek-Místek. It describes the specifics of selected age categories and divils them according to the athletic terminology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vaukc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2019
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hlavoňová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Tereza Hammerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Financial Literacy of Pupils at Grammar School
Kateřina Nováková -
Dyslexic Pupils and Lessons of English Language
Andrea Vymazalová -
Teachers' and pupils' perspectives on online English lessons during COVID-19
Evelína Gahurová -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Subjektivně vnímaný postoj žáků vůči meziskupinovému kontaktu probíhajícímu v rámci vzdělávacího programu Živá knihovna
Vladimír Matoušek