Analýza náborového marketingu firmy Elvac a.s. – Tereza Chlapková
Tereza Chlapková
Bachelor's thesis
Analýza náborového marketingu firmy Elvac a.s.
Analysis of Recruitment Marketing of Elvac
Anotácia:
Tato bakalářská práce analyzuje náborový marketing firmy ELVAC, a to prostřednictvím metody pozorování. Téma bylo vybráno z důvodu možnosti kombinace dlouholeté spolupráce s firmou, absolvování rekvalifikačního kurzu personalistiky a studia marketingové komunikace na vysoké škole. Cílem práce je dosáhnout hlubšího porozumění marketingovým aktivitám při náboru zaměstnanců a zhodnocení účinnosti stávajících …viacAbstract:
This bachelor's thesis analyses the recruitment marketing of ELVAC through the method of observation. The topic was chosen because of the possibility of combining a long-term cooperation with the company, completing a retraining course in HR and the study of marketing communication at university. The aim of the thesis is to gain a deeper understanding of the marketing activities in recruitment and …viacKľúčové slová
Značka zaměstnavatele Pracovní inzerce Náborový proces Náborové technologie Náborové kanály Náborové strategie HR marketingové strategie Náborové kampaně Analýza náboru Náborové portály SWOT analýza Cíle HR marketingu Persona Cílová skupina Pracovní pozice Propagace v HR marketingu ELVAC Karierní web Pracovní portályKeywords
Employer branding Job advertising Recruitment process Recruitment technology Recruitment channels Recruitment strategies HR marketing strategies Recruitment campaigns Recruitment analysis Recruitment portals SWOT analysis HR marketing objectives Persona Target group Jobs Promotion in HR marketing ELVAC Career site Job portals
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149758
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedúci: Lenka Kauerová
- Oponent: Vendula Ficelová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití digitálního marketingu v propagaci drobných vzdělávacích subjektů pro oblast HR
Ondřej Sukup -
Marketingová komunikace v HR
David Libich -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu
Monika Niklová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Marketing promotion of organic food in the Czech Republic
Denisa Schreiberová -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková