Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu – Bc. Monika Pliešovská
Bc. Monika Pliešovská
Diplomová práce
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
The integration of children with special educational needs into the mainstream education and its contribution
Anotace:
Diplomová práce „Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu“ pojednává o procesu integrace žáků se speciálně vzdělávacími potřebami formou individuální integrace s podporou asistenta pedagoga do běžné základní školy. Popisuje a analyzuje postoje, názory a možnosti každého zainteresovaného jedince, skupiny nebo organizace, kteří se podílejí …víceAbstract:
The thesis „The integration of children with special educational needs into the mainstream education and its contribution“ deals with the process of pupils’ integration with special educational needs through the individual integration with teaching assistant’s support to the primary school. It describes and analyses attitudes, opinions and abilities of individuals, groups or organizations who are either …víceKlíčová slova
Integrace základní škola žák se speciálně vzdělávacími potřebami individuální integrace s podporou asistenta pedagoga individuální vzdělávací plán asistent pedagoga pedagogičtí pracovníci školní třída rodina Integration primary and lower secondary school pupil with special educational needs individual integration with teaching assistant’s support individual educational plan teaching assistant teaching staff classroom family
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u0g12/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLIEŠOVSKÁ, Monika. \textit{Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/oqg68y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Integrace dítěte s autismem do mateřské školy
Veronika Střelcová -
Individuální integrace žáka s poruchami intelektového vývoje v první třídě základní školy běžného typu z pohledu asistenta pedagoga
Pavlína ZUBOVÁ -
Aspekty individuální a skupinové integrace u žáků s Downovým syndromem
Tereza Milfajtová -
Individuální integrace žáků s mentálním postižením z pohledu žáků základních škol
Sára KALIVODOVÁ -
Případová studie individuální integrace žáka s Aspergerovým syndromem na druhém stupni základní školy s využitím asistenta pedagoga
Táňa Křenová Holubářová -
Individuální integrace žáků s tělesným postižením do základních škol
Iveta Řezníčková