Barbora Fučíková
Bakalářská práce
Vliv reklamy na děti
The influence of advertising on children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na děti. V teoretické části je definován pojem reklama a reklamní média. Následně je v práci popsáno, jak je reklama regulována zákony, jak ji děti vnímají a jaký na ně má vliv. Cílem praktické části bylo porovnat, jak reklamu vnímají dvě skupiny dětí z odlišných krajů České republiky, popsat rozdíly mezi skupinami a mezi pohlavím a následně zjistit, jak vhodně …víceAbstract:
This bachelor thesis explores how advertisement influences children. Inthe theoretical part are defined terms advertisement and advertising media. The next part describes how advertisement is regulated by law, how it is perceived by children and how it affects them. The aim of the practical part is first to compare how is advertisement perceived by two groups of children from different regions of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54866
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Pavlína Tomášová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54866
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management