Postavení privátní značky obchodního řetězce – Adriana KATRUŠINOVÁ
Adriana KATRUŠINOVÁ
Bachelor's thesis
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Abstract:
Hlavním cílem této práce je především zjistit, jak zákazníci vnímají jednotlivé privátní značky obchodního řetězce Albert. Dále také posoudit, v jaké míře zákazníci zboží privátních značek nakupují a navrhnout možná řešení, pro zvýšení prodeje těchto výrobků. Teoretická část práce byla zaměřena na definici a vysvětlení nejdůležitějších pojmů. Konkrétně se jedná především o značku jako celek. Tento …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis "The position of private label in the retail chain" is an analysis of private label of a selected retail chain Albert. This thesis describe the issues of private labels on the markets in the Czech Republic and in the other countries too. The products of private labels are substitutes for branded products. The main sign of private product is a high quality at advantageous …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Šalamoun
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KATRUŠINOVÁ, Adriana. \textit{Postavení privátní značky obchodního řetězce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/oqt4eo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KATRUŠINOVÁ, Adriana. Postavení privátní značky obchodního řetězce. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Michaela MICHLÍKOVÁ -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Klára Petrů -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Tereza KOVANDOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights