Postavení privátní značky obchodního řetězce – Adriana KATRUŠINOVÁ
Adriana KATRUŠINOVÁ
Bakalářská práce
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Anotace:
Hlavním cílem této práce je především zjistit, jak zákazníci vnímají jednotlivé privátní značky obchodního řetězce Albert. Dále také posoudit, v jaké míře zákazníci zboží privátních značek nakupují a navrhnout možná řešení, pro zvýšení prodeje těchto výrobků. Teoretická část práce byla zaměřena na definici a vysvětlení nejdůležitějších pojmů. Konkrétně se jedná především o značku jako celek. Tento …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis "The position of private label in the retail chain" is an analysis of private label of a selected retail chain Albert. This thesis describe the issues of private labels on the markets in the Czech Republic and in the other countries too. The products of private labels are substitutes for branded products. The main sign of private product is a high quality at advantageous …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KATRUŠINOVÁ, Adriana. Postavení privátní značky obchodního řetězce. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Michaela MICHLÍKOVÁ -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Klára Petrů -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Tereza KOVANDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva