Negativní pověst a její šíření napříč odvětvím – Lucie Ženatá
Lucie Ženatá
Diplomová práce
Negativní pověst a její šíření napříč odvětvím
Negative reputation and its spread across industries
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na obchodní pověst společnosti, její poškození a hrozbu následného šíření negativní reputace napříč odvětvím. Cílem práce je ověřit důležitost obchodní pověsti pro spotřebitele a zjistit, zda se riziko rozšíření negativní pověsti v různých odvětvích liší. Text práce je členěn do 5 kapitol. První kapitola se zabývá obchodní pověstí jako takovou a jejím významem pro společnost …víceAbstract:
This thesis is dedicated to corporate reputation, corporate reputation damage and the threat of negative spill-over effect across industries. The aim of the thesis is to verify the importance of the corporate reputation for consumers and to determine, whether the risk of the negative reputation spill-over varies in different industries. The whole thesis is divided into 5 chapters. The first chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75224
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2019
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75224
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Krizová komunikace během pandemie ve vybraném podniku
Barbora Diheneščiková -
Krizová komunikace ve veřejné správě: Případová studie obce Popůvky
Tomáš Račický -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková