Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu – Natália Kamenská
Natália Kamenská
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu
Applying of marketing tools in chosen firm
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu a navrhnout zlepšení pro využívání těchto nástrojů. Teoretická část práce je věnována vymezení základních marketingových pojmů. V této části jsou definovány jednotlivé fáze cíleného marketingu a marketingový mix (produkt, cena, distribuce a komunikace). Praktická část práce je vypracována na základě sekundárních …víceAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to evaluate marketing tools used in chosen firm and propose improvements for the use of these tools. Theoretical part of this thesis contains definition and interpretation of technical terms connected to marketing fundamentals. This part also defines target marketing and marketing mix, that consists of place, price, product and promotion. Practical part is based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení
Tomáš Polcar -
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix
Jan VETÝŠKA -
Proposal of Marketing Mix for a Company Selling Tile Drill Bits
Tereza Spišáková -
Marketing cílený na děti
Mária Dajčárová
Název
Vložil
Vloženo
Práva