Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu – Natália Kamenská
Natália Kamenská
Bachelor's thesis
Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu
Applying of marketing tools in chosen firm
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu a navrhnout zlepšení pro využívání těchto nástrojů. Teoretická část práce je věnována vymezení základních marketingových pojmů. V této části jsou definovány jednotlivé fáze cíleného marketingu a marketingový mix (produkt, cena, distribuce a komunikace). Praktická část práce je vypracována na základě sekundárních …moreAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to evaluate marketing tools used in chosen firm and propose improvements for the use of these tools. Theoretical part of this thesis contains definition and interpretation of technical terms connected to marketing fundamentals. This part also defines target marketing and marketing mix, that consists of place, price, product and promotion. Practical part is based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAMENSKÁ, Natália. \textit{Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/or9dzi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení
Tomáš Polcar -
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix
Jan VETÝŠKA -
Proposal of Marketing Mix for a Company Selling Tile Drill Bits
Tereza Spišáková -
Marketing cílený na děti
Mária Dajčárová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights