Bc. Monika Dumsová

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tato bakalářská práce obsahuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování zásad merchandisingu v konkrétní obchodní jednotce. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu s konkurenčními maloobchodními jednotkami a návrh na zlepšení v analyzované oblasti. Zvoleny byly prodejna hraček Hm Studio a.s. a konkurenční prodejna …více
Abstract:
This bachelor thesis contains the theory of merchandising and shopping atmosphere. The objective of the bachelor thesis is to analyze the shopping atmosphere and to apply merchandising principles in a concrete business unit. The partial objective is to compare the shopping atmosphere and merchandising with competitive retail units and to propose improvement in the analyzed area. The toy-shop Hm Studio …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích