Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Monika Dumsová
Bc. Monika Dumsová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotácia:
Tato bakalářská práce obsahuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování zásad merchandisingu v konkrétní obchodní jednotce. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu s konkurenčními maloobchodními jednotkami a návrh na zlepšení v analyzované oblasti. Zvoleny byly prodejna hraček Hm Studio a.s. a konkurenční prodejna …viacAbstract:
This bachelor thesis contains the theory of merchandising and shopping atmosphere. The objective of the bachelor thesis is to analyze the shopping atmosphere and to apply merchandising principles in a concrete business unit. The partial objective is to compare the shopping atmosphere and merchandising with competitive retail units and to propose improvement in the analyzed area. The toy-shop Hm Studio …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/y5enb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
- Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUMSOVÁ, Monika. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ordg8n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Tůmová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Michal Veselý -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková