Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Monika Dumsová
Bc. Monika Dumsová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Tato bakalářská práce obsahuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování zásad merchandisingu v konkrétní obchodní jednotce. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu s konkurenčními maloobchodními jednotkami a návrh na zlepšení v analyzované oblasti. Zvoleny byly prodejna hraček Hm Studio a.s. a konkurenční prodejna …moreAbstract:
This bachelor thesis contains the theory of merchandising and shopping atmosphere. The objective of the bachelor thesis is to analyze the shopping atmosphere and to apply merchandising principles in a concrete business unit. The partial objective is to compare the shopping atmosphere and merchandising with competitive retail units and to propose improvement in the analyzed area. The toy-shop Hm Studio …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/y5enb/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2016
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUMSOVÁ, Monika. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ordg8n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Tůmová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Marušáková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Michal Veselý -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová