Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga. – Renata STROPNICKÁ
Renata STROPNICKÁ
Bakalářská práce
Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.
Educational process and transition of children with special educational needs from kindergarten to elementary school from the perspective of a novice teacher's assistant.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá edukačním procesem dětí se speciálně vzdělávacími potřebami a následnou adaptací spojenou s jejich přechodem z mateřské školy do základní školy. Jedná se o případové studie dvou integrovaných dětí, z nichž jedno má poruchu autistického spektra v kombinaci se středně těžkou mentální retardací a druhé s lehkou mentální retardací a vývojovou dysfázií. Teoretická část obsahuje …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the educational process of children with special educational needs, followed by adaptation, which is connected with their switching from nursery to elementary school. Case studies of two integrated children are involved. One child has an autistic-spectre disorder in combination with moderate-weighty mental retardation and the second one has a subtle mental retardation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2016
Zveřejnit od: 24. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miluše VÍTEČKOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STROPNICKÁ, Renata. \textit{Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/oreykw/.
Jak správně citovat práci
STROPNICKÁ, Renata. Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 3. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková -
Využití strukturovaného učení ve vzdělávání žáků s mentálním postižením
Ludmila Rybářová -
Vliv metodiky strukturovaného učení na kvalitu trávení volného času u žáků s PAS na ZŠ speciální
Pavla Bartušková -
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Pavla FOJTŮ -
Využití strukturovaného učení u žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Martina Jančíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva