Magdaléna KOCOURKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s. r. o.

Analysis of Agentura-D´ s, s.r.o.competitors
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence společnosti Agentura-D, s. r. o. se zaměřením na zakázkovou výrobu technických štítků. Práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. První teoretická část popisuje konkurenci, analýzu konkurence a dále pak SWOT analýzu, Porterovu 5-ti faktorovou analýzu konkurenčních sil, a to na základě poznatků získaných z odborné literatury. Druhá …více
Abstract:
This bachelor work is focused on analysis of competing businesses of Agentura-D, s. r. o. which is specialized on production of technical labels on demand. Work is divided into theoretical and analytical part. First theoretical part describes the terms competition, analysis of competing businesses, SWOT analysis, Porter´s Five Forces analysis, analysis of competitive forces based on information gained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 20970

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOCOURKOVÁ, Magdaléna. Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing