Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s. r. o. – Magdaléna KOCOURKOVÁ
Magdaléna KOCOURKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s. r. o.
Analysis of Agentura-D´ s, s.r.o.competitors
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence společnosti Agentura-D, s. r. o. se zaměřením na zakázkovou výrobu technických štítků. Práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. První teoretická část popisuje konkurenci, analýzu konkurence a dále pak SWOT analýzu, Porterovu 5-ti faktorovou analýzu konkurenčních sil, a to na základě poznatků získaných z odborné literatury. Druhá …moreAbstract:
This bachelor work is focused on analysis of competing businesses of Agentura-D, s. r. o. which is specialized on production of technical labels on demand. Work is divided into theoretical and analytical part. First theoretical part describes the terms competition, analysis of competing businesses, SWOT analysis, Porter´s Five Forces analysis, analysis of competitive forces based on information gained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
20970
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOCOURKOVÁ, Magdaléna. \textit{Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/orlw02/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOCOURKOVÁ, Magdaléna. Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Komunikační strategie a její vliv na návštěvnost ve vybraných divadlech
Daniela Frydrýnová -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
Varianty ruské politiky vůči Ukrajině před válkou roku 2022 a jejich SWOT analýza
Barbora Bočková