Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B” – Dmitrii Bachukin
Dmitrii Bachukin
Master's thesis
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Strategický marketingový plán pro Fin-tech startup " CP&B
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je připravit strategické marketingové plánování pro CP & B startup. Teoretická část byla připravena tak, aby měla základ pro praktickou část, aby bylo možné splnit hlavní cíl. Byly použity metodiky marketingového auditu a výsledky kvantitativní analýzy PESTEL ukazují, že sociální faktory mají nejvyšší důležitost. Také existují čtyři přímí konkurenti a nejsilnější …moreAbstract:
The main aim of this Master's thesis is to prepare the strategic marketing planning for a CP&B startup. Theoretical part was prepared to have the base for the practical part in order to accomplish the main aim. Marketing audit methodologies were applied, and quantitative PESTEL analysis results show that the social factors have the highest weight of importance. Also, there are four direct competitors …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83900
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2022
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Martin Machek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83900
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Comparison of Selected Investment Funds
Ao Long -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Markéta Drábková -
Vstup firmy na zahraniční trh
Sabina Sinkovská -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková