Marketingová kampaň na teritoriální rozvoj firmy – Bc. Sára Stopková
Bc. Sára Stopková
Master's thesis
Marketingová kampaň na teritoriální rozvoj firmy
Marketing campaign for the territorial development
Abstract:
Rodinná firma STOPKA, působící na českém trhu více jak 25 let, aktuálně řeší problém, jaké jsou možnosti zviditelnění se na slovenském trhu. Pobočka na Slovensko již existuje, ale příliš neprosperuje. Pomocí metody SWOT, PESTL, 7S a jiných bylo zanalyzováno ekonomické, podnikatelské a právní prostředí. Na jejich základech byla stanovena vhodná opatření a navržena marketingová kampaň. Cílem této kampaně …moreAbstract:
The STOPKA family company, active on the Czech market for more than 25 years, is currently solving the problem of how to be successful in the Slovak market. The company in Slovakia already exists, but does not prosper. Using the SWOT, PESTL, 7S and other methods, the economic, business and legal environment was analyzed. Based on these, appropriate measures have been put in place and a marketing campaign …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qcba8/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Facebook Marketing a kampaně dané společnosti
Jan Machek -
Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu
Jan Hrubeš -
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Dana Komosná -
HR marketingová kampaň pro danou organizaci
Vojtěch Kamenický -
Marketingová kampaň pojišťovny na sociálních sítích
Sára Pištorová