Podpora prodeje jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu – Bc. Lada Borecká
Bc. Lada Borecká
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu
Sales promotion as a part of a value for customers in selected car service
Anotace:
Semestrální projekt se zabývá hodnotou pro zákazníka a podporou prodeje. V první části je popsán pojem hodnota pro zákazníka a atributy hodnoty pro zákazníka, dále pak cíle a nástroje podpory prodeje. Druhá část práce se zabývá marketingovým výzkumem podpory prodeje ve vybraném autoservisu. Zaměřuje se na druhy podpory prodeje a na informovanost a spokojenost s podporou prodeje.Abstract:
The semester project discusses the value for customers and the sales promotion. The first part describes the value for customers. At first the term ?value for customers? and the attributes of the value for customers are defined and at the end of the first part the importance of the value for customers is shown. The second part of the project defines the term ?sales promotion?, the goals of the sales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2011
- Vedoucí: Ing. Zuzana Ehlová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Borecká, Lada. Podpora prodeje jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová