Marketingová komunikace společnosti Sephora – Nikola Szabó
Nikola Szabó
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Sephora
Marketing Communication of Sephora
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá současnou marketingovou komunikací společnosti Sephora na českém trhu. Primárním cílem práce je analyzovat účinnost komunikační strategie společnosti na českém trhu s kosmetikou, který se v současnosti rychle rozvíjí. Toho cíle je dosahováno pomocí analýzy PEST, analýzy SWOT, analýzy konkurenčního prostředí na českém trhu a vlastního dotazníkového šetření. Výstupem práce …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with Sephora's current marketing communication on the Czech market. The primary objective of the thesis is to analyze the effectiveness of the communication strategy of the company on the Czech cosmetics market, which is currently developing rapidly. This objective is achieved through PEST analysis, SWOT analysis, analysis of the competitive environment on the Czech market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69133
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Miroslava Manová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69133
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace XEVOS Solutions
Klára Svobodová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Proposal of marketing comunication for selected product
Martin Dovičin -
Možnosti strategické online komunikace pro svatební salon Juliana
Juliana Jiříková -
PPC a marketingová komunikace na sociálních sítích
Michaela Bochňáková