Nikola Szabó

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti Sephora

Marketing Communication of Sephora
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá současnou marketingovou komunikací společnosti Sephora na českém trhu. Primárním cílem práce je analyzovat účinnost komunikační strategie společnosti na českém trhu s kosmetikou, který se v současnosti rychle rozvíjí. Toho cíle je dosahováno pomocí analýzy PEST, analýzy SWOT, analýzy konkurenčního prostředí na českém trhu a vlastního dotazníkového šetření. Výstupem práce …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with Sephora's current marketing communication on the Czech market. The primary objective of the thesis is to analyze the effectiveness of the communication strategy of the company on the Czech cosmetics market, which is currently developing rapidly. This objective is achieved through PEST analysis, SWOT analysis, analysis of the competitive environment on the Czech market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
  • Vedoucí: Soňa Gullová
  • Oponent: Miroslava Manová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69133

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod