Program iClone a jeho využití – Michaela VONDRÁKOVÁ
Michaela VONDRÁKOVÁ
Bakalářská práce
Program iClone a jeho využití
The program iClone and its application
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech a využití 3D animačního programu iClone verze 3.2 SE. Teoretická část obsahuje popis možností výše zmíněného programu a oblasti jeho využití - především v oblasti tvorby 3D počítačových animací. Zároveň jsou jeho možnosti porovnány s programem Blender. Praktická část potom obsahuje několik názorných praktických příkladů demonstrujících způsoby tvorby animací …víceAbstract:
This bachelor thesis deal with the possibilities and utilization of the 3D animation programme iClone version 3.2 SE. The theoretical part contains the description of all options and various ways of using that programme. Simultaneously it is compared with another similar programme called Blender. The practical part demonstrated the methods of making up the animation and of course how to form the landscape …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2011
Identifikátor:
20608
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VONDRÁKOVÁ, Michaela. Program iClone a jeho využití. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
Koncept 3D animace a role producenta při tvorbě 3D animovaného filmu
Daniil Nenashev -
Technologie 2D a 3D animace
Adéla Přikrylová -
Porovnání metod při realizaci produktového videa za pomoci 3D grafiky nebo videotvorby
Karolína Mukařovská -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
Průzkum a analýza metod kombinací 2D a 3D technik
Jan Kastner -
3D grafika a film: Tvorba postav do animovaných filmů
Jana Turková -
Prezentace firmy pomocí počítačové 3D grafiky
Dalibor Pandula -
3D animace paže podle naměřených dat pro účely rehabilitace ve virtuální realitě
Alex KÖNIG