Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB – Kristýna Nerádová
Kristýna Nerádová
Bachelor's thesis
Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB
The Influence of Event Marketing on the Image of the UTB Student Union
Abstract:
V této bakalářské práci je řešena problematika marketingu neziskových organiouzací, která je vztažena na Studentskou unii UTB a její image.Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing of non-profit organizations which is related to the UTB Students union and its image.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NERÁDOVÁ, Kristýna. \textit{Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/os583j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nerádová, Kristýna. Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Gabriela Bílková -
Strategický plán rozvoje Studentské unie ČVUT
Tomáš Pícha -
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Lucie DOBEŠOVÁ -
Marketingový plán pro Studentskou unii ČVUT
Monika Vrabčeková -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kateřina Pořízková -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková -
Vliv event marketingových aktivit na image značky
Kristýna Kurečková -
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
Kateřina Kročková