Kristýna Nerádová

Bachelor's thesis

Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB

The Influence of Event Marketing on the Image of the UTB Student Union
Abstract:
V této bakalářské práci je řešena problematika marketingu neziskových organiouzací, která je vztažena na Studentskou unii UTB a její image.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing of non-profit organizations which is related to the UTB Students union and its image.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Nerádová, Kristýna. Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace