Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB – Kristýna Nerádová
Kristýna Nerádová
Bakalářská práce
Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB
The Influence of Event Marketing on the Image of the UTB Student Union
Anotace:
V této bakalářské práci je řešena problematika marketingu neziskových organiouzací, která je vztažena na Studentskou unii UTB a její image.Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing of non-profit organizations which is related to the UTB Students union and its image.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nerádová, Kristýna. Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Gabriela Bílková -
Strategický plán rozvoje Studentské unie ČVUT
Tomáš Pícha -
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Lucie DOBEŠOVÁ -
Marketingový plán pro Studentskou unii ČVUT
Monika Vrabčeková -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kateřina Pořízková -
Vliv event marketingových aktivit na image značky
Kristýna Kurečková -
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
Kateřina Kročková