Kristýna Nerádová

Bakalářská práce

Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB

The Influence of Event Marketing on the Image of the UTB Student Union
Anotace:
V této bakalářské práci je řešena problematika marketingu neziskových organiouzací, která je vztažena na Studentskou unii UTB a její image.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing of non-profit organizations which is related to the UTB Students union and its image.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nerádová, Kristýna. Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace