Montessori pedagogika a její aplikace v běžné primární škole – Duong Thao Bui
Duong Thao Bui
Master's thesis
Montessori pedagogika a její aplikace v běžné primární škole
Montessori pedagogy and its application in ordinary primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem pedagogické koncepce Montessori v kontextu vzdělávání žáků ze socio-kulturně odlišného prostředí. V teoretické části diplomové práce jsou popsány specifika alternativních škol. Hlavní pozornost je věnována analýze vybraných principů Montessori pedagogické koncepce. V neposlední řadě se zabývám inkluzivní školou, resp. vzděláváním romských žáků v majoritní společnosti …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of the Montessori pedagogical concept in the context of educating pupils from a socio-culturally different environment. The specifics of alternative schools are described in the theoretical part of the diploma thesis. The attention is devoted to the analysis of selected principles of the Montessori pedagogical concept. Last but not least, I deal with an inclusive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Dana Kasperová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUI, Duong Thao. \textit{Montessori pedagogika a její aplikace v běžné primární škole}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/osj5gc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bui, Duong Thao. Montessori pedagogika a její aplikace v běžné primární škole. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v době distanční výuky
Martina PŘIBYLOVÁ -
Strategie rozvoje komunikačních kompetencí a sociální inkluze žáků ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Martina Syrová -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Efektivní komunikace učitele s žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky
Šárka Svratecká -
Práce asistenta pedagoga s žákem ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Michaela SKŘIVÁNKOVÁ -
Výuka rozšířené hudební výchovy ve třídě s dětmi ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Alena KREJČOVÁ -
Role sociálního pedagoga a asistenta pedagoga při integraci žáků (dětí) ze sociokulturně odlišného prostředí
Ivanka GRACÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights