Analýza vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku podniku – Igor Ličko
Igor Ličko
Bakalářská práce
Analýza vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku podniku
Analysis of the Influence of PPC/Facebook Advertising on a Company's Economy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá abalýzou vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku vybraného podniku. V teoretické fázi jsou představeny základní pojmy a metody, které byly využity. Praktická část pak reprezentuje výsledky analýzy a vlivu PPC a Facebook reklamy na podnikyAbstract:
This bachelor thesis represents the analysis of the influence of PPC / Facebook advertising on economics of the selected company. Firstly, in the theoretical phase, there are introduced the basic concepts and methods. Secondly, in the practical part there are presented the results of the analysis and the impact of PPC and Facebook advertising in businesses
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143244
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Josef Kašík
- Oponent: Andrea Sikorová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Facebook Marketing
Peter Person -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokálním podnikání
Michal Provazník -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokální podniky
Štěpán Hořeňovský -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
PPC reklama ve vyhledávačích a její využití v konkrétní firmě
Sabina Karásková