Bc. Klára Urbaniecová

Master's thesis

Subjektivní sociální status učitelů mateřských škol

Subjective social status of teachers in nursery schools
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Věnuje se problematice subjektivního sociálního statusu učitelů mateřských škol. Teoretická část je zaměřena na učitelskou profesi, zvláště pak na učitele mateřské školy. Objasněny jsou zde také pojmy týkající se subjektivního sociálního statusu. Empirická část diplomové práce popisuje kvan-titativní výzkum realizovaný prostřednictvím dotazníku …viac
Abstract:
The presented diploma thesis has a theoretical-empirical character. It analyses the subjective social status of kindergarten teachers. The theoretical part focuses on the teaching profes-sion as such, especially on teachers in kindergarten. Furthermore, certain terms connected to the subjective social status are explained. The empirical part of the diploma thesis pre-sents a quantitative research realised …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Urbaniecová, Klára. Subjektivní sociální status učitelů mateřských škol. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Master programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Preschool Teacher Training