Marketingové komunikace Regionálních VaV center a Evropských center excelence – Bc. Aneta Machová
Bc. Aneta Machová
Master's thesis
Marketingové komunikace Regionálních VaV center a Evropských center excelence
Marketing Communications of Regional R&D Centers and European Centers of Excellence
Abstract:
Diplomová práce se zabývá historicky prvním výzkumem marketingových komunikací v Regionálních VaV centrech a Evropských centrech excelence, která vznikla z programu OP VaVpI. Má za cíl prozkoumat dosavadní komunikační aktivity zvolených subjektů a porovnat je s komunikační činností vybrané spin-off firmy. Následným záměrem je všeobecný návrh na zkvalitnění komunikačních aktivit. Práce obsahuje tematické …moreAbstract:
The thesis deals with the first ever research of marketing communications in regional R & D centers and European centers of excellence, which originated from the OP RDI. It aims to explore current communication activities of chosen entities and compare them with the communication activities of selected spin-off companies. Subsequent intention is to propose general improvements in communicative activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACHOVÁ, Aneta. \textit{Marketingové komunikace Regionálních VaV center a Evropských center excelence}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/osmg3p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Machová, Aneta. Marketingové komunikace Regionálních VaV center a Evropských center excelence. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Financování evropských center excelence v ČR
Eva ANDRESOVÁ -
Marketingová komunikace regionálních muzeí
Klára Buchlovská -
Analýza marketingové komunikace regionálního projektu
Denisa Harkabusová -
Marketingová komunikace regionálních dobrovolnických center
Štěpánka Vaňková -
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Jiří Kokmotos -
Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis
Andrea Nejedlá -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová