Marketingové komunikace Regionálních VaV center a Evropských center excelence – Bc. Aneta Machová
Bc. Aneta Machová
Diplomová práce
Marketingové komunikace Regionálních VaV center a Evropských center excelence
Marketing Communications of Regional R&D Centers and European Centers of Excellence
Anotace:
Diplomová práce se zabývá historicky prvním výzkumem marketingových komunikací v Regionálních VaV centrech a Evropských centrech excelence, která vznikla z programu OP VaVpI. Má za cíl prozkoumat dosavadní komunikační aktivity zvolených subjektů a porovnat je s komunikační činností vybrané spin-off firmy. Následným záměrem je všeobecný návrh na zkvalitnění komunikačních aktivit. Práce obsahuje tematické …víceAbstract:
The thesis deals with the first ever research of marketing communications in regional R & D centers and European centers of excellence, which originated from the OP RDI. It aims to explore current communication activities of chosen entities and compare them with the communication activities of selected spin-off companies. Subsequent intention is to propose general improvements in communicative activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHOVÁ, Aneta. \textit{Marketingové komunikace Regionálních VaV center a Evropských center excelence}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/osmg3p/.
Jak správně citovat práci
Machová, Aneta. Marketingové komunikace Regionálních VaV center a Evropských center excelence. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Financování evropských center excelence v ČR
Eva ANDRESOVÁ -
Marketingová komunikace regionálních muzeí
Klára Buchlovská -
Analýza marketingové komunikace regionálního projektu
Denisa Harkabusová -
Marketingová komunikace regionálních dobrovolnických center
Štěpánka Vaňková -
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Jiří Kokmotos -
Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis
Andrea Nejedlá -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová