Rozbor prvků marketingového mixu (produkt a cena) – Jana Heralová
Jana Heralová
Master's thesis
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt a cena)
Analysis of Marketing Mix Elements (product, price)
Anotácia:
Cílem práce je zhodnotit marketingové nástroje ve firmě Medin a.s., Nové Město na Moravě se zaměřením na produkt a cenu, jejich současný stav a vývoj do budoucna .Abstract:
The aim of this work is to evaluate Marketing Tools in the company Medin inc., Nové Město na Moravě. Most attention is paid to a product and its price, their present state of affairs and the development to the future.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14199
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedúci: Taťána Kozlová
- Oponent: Bohumil Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14199
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba ceny dokumentární fotografie na trhu umění v České republice po roce 2000
Kateřina Fialová -
Tvorba ceny ve vybrané společnosti
Bernard Polák -
Tvorba cen služeb ve vybraném hotelu
Emil Žižka -
Tvorba ceny v podniku pomocí kalkulačních metod
Jaroslava Rajtrová -
Tvorba ceny
Petra Sekerová -
Tvorba ceny v odvětví cukru
Štěpán Zvěřina -
Tvorba ceny výrobku v průmyslové firmě
Jakub Studnicki -
Tvorba ceny uměleckého díla na primárním trhu umění v České republice.
Lucie Kordíková