Bc. Jan Horčík
Bachelor's thesis
Videohry jako masová zábava pro 21. století
Videogames: mass entertainment for the 21. century
Abstract:
Cílem této práce je popsat počítačové hry jakožto jedno z nejprogresivnějších médií současné digitální vizuální kultury. Krátce je popsána historie počítačových her sahající až k 70. letům 20. století, stručně popsán vývoj a hlavní historické milníky. Dále je popsán současný stav herního průmyslu. Hlavní těžiště práce spočívá popsání gramaticky počítačových her, toho čím působí na hráče, z jakých prvků …moreAbstract:
Main goal of this work is to describe computer games as today's most progressive media type in the field of visual digital culture. There's a short description of computer games' history and main historical milestones. Centrepiece of this work is the description of the videogames grammer, how videogames touch gamers, what elements do they consist of and what expressive instruments videogames use. There …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 1. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zsjzd/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2007
- Supervisor: Mgr. David Kořínek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Gameart - digitální hry a současná vizuální kultura
Jan Miškov -
Vzdělávací počítačové hry
Miroslav Rouča -
Současné počítačové hry a jejich možnost implementace do výuky coby novodobý prostředek rozvoje žáků
Terezie Otrubová -
Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven
Roman Vanke -
Počítačové hry se středověkou tematikou ve výuce dějepisu
Daniel Preisler -
Počítačové hry jako součást životního stylu mládeže
Petr Hamza -
Implementace počítačové hry s použitím enginu Godot
Martin POPELKA -
Vytvoření hry s integrací jazykových modelů
Jiří POSPÍŠIL