Komparace marketingové strategie VŠFS, o.p.s., a UK Praha – Bc. Eva Krulišová
Bc. Eva Krulišová
Diplomová práce
Komparace marketingové strategie VŠFS, o.p.s., a UK Praha
Comparation of marketing strategy VŠFS, o.p.s., and UK Praha
Anotace:
Diplomová práce na téma „Komparace marketingové strategie VŠFS, o.p.s., a UK Praha“ se zabývá komparací marketingových strategií dvou českých univerzit – Vysoké školy finanční a správní, o.p.s., (coby soukromé vysoké školy) a Fakulty sociálních věd UK (coby veřejné vysoké školy). Teoretická část práce se nejprve zaobírá deskripcí vývoje a aktuálního stavu vybraných oblastí sféry terciárního vzdělávání …víceAbstract:
The thesis “Comparison of marketing strategy VŠFS, o.p.s., and UK Praha” compares marketing strategies of two Czech universities – University of Finance and Administration (as a private university) and Faculty of Social Sciences of Charles University in Prague (as a public university). The theoretical part at first describes development and current state of chosen fields of the higher education system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ddkep/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 11. 2015
- Vedoucí: PhDr. Rafik Bedretdinov, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Aligning HR Strategy to the Business Strategy in a Selected Company
Yulia Ostrenskaya -
Optimal CO2 strategy in overall purchasing strategy
Jan Jürgens -
Impact of aligning HR with business strategy
Qizhi Yuan -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo