Komparace marketingové strategie VŠFS, o.p.s., a UK Praha – Bc. Eva Krulišová
Bc. Eva Krulišová
Master's thesis
Komparace marketingové strategie VŠFS, o.p.s., a UK Praha
Comparation of marketing strategy VŠFS, o.p.s., and UK Praha
Abstract:
Diplomová práce na téma „Komparace marketingové strategie VŠFS, o.p.s., a UK Praha“ se zabývá komparací marketingových strategií dvou českých univerzit – Vysoké školy finanční a správní, o.p.s., (coby soukromé vysoké školy) a Fakulty sociálních věd UK (coby veřejné vysoké školy). Teoretická část práce se nejprve zaobírá deskripcí vývoje a aktuálního stavu vybraných oblastí sféry terciárního vzdělávání …moreAbstract:
The thesis “Comparison of marketing strategy VŠFS, o.p.s., and UK Praha” compares marketing strategies of two Czech universities – University of Finance and Administration (as a private university) and Faculty of Social Sciences of Charles University in Prague (as a public university). The theoretical part at first describes development and current state of chosen fields of the higher education system …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ddkep/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 11. 2015
- Supervisor: PhDr. Rafik Bedretdinov, CSc.
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Aligning HR Strategy to the Business Strategy in a Selected Company
Yulia Ostrenskaya -
Optimal CO2 strategy in overall purchasing strategy
Jan Jürgens -
Impact of aligning HR with business strategy
Qizhi Yuan -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo