Eva Šlezáková

Bakalářská práce

Role značky

The role of the brand
Abstract:
This Bachelor´s Thesis is describing The Role of The Brand in Consumers´s Life, its aims and functions. There are also described the elements of the brand and its history.
Abstract:
Táto bakalárska práca pojednáva o role značky v živote spotrebiteľov, o ich nákupnom správaní a rozhodovaní. Popisuje jednotlivé prvky značky a zároveň históriu jej vzniku.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách