Eva Šlezáková
Bakalářská práce
Role značky
The role of the brand
Abstract:
This Bachelor´s Thesis is describing The Role of The Brand in Consumers´s Life, its aims and functions. There are also described the elements of the brand and its history.Abstract:
Táto bakalárska práca pojednáva o role značky v živote spotrebiteľov, o ich nákupnom správaní a rozhodovaní. Popisuje jednotlivé prvky značky a zároveň históriu jej vzniku.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13355/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
SENIORI A ICH NÁKUPNÉ SPRÁVANIE
Tamás Mészáros -
Vplyv krízy na nákupné správanie sa spotrebiteľa v podmienkach Slovenskej republiky
Jaroslav Majerčík -
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová -
ROPO efekt a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov
Alexandra Ďurajková -
Nákupné správanie generácie Y na trhu kávy v Brne
Štefan Tuka -
Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa v gastronómii
Claudia Homolová -
Nákupné správanie segmentu seniorov
Eva Antalíková -
Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
Tomáš Dankovčík